Image by Agto Nugroho

FAQ over bestellen

Vragen over je bestelling? Blijf er niet mee zitten!

 

Hoe plaats ik een bestelling?

Wij kunnen jouw bestelling het snelst verwerken wanneer je deze plaatst via onze webshop. Dit kan rechtstreeks vanaf de productpagina van het gewenste artikel. Kies vervolgens je (bedrukkings-)opties en oplage en bereken jouw prijs. Let op: de genoemde prijs is all-in (product, bedrukking, levering) en exclusief 21% btw.


Tijdens het bestelproces vragen wij je om een paar belangrijke gegevens die we nodig hebben om jouw bestelling te kunnen leveren. Geen eindeloze stappen met moeilijke vragen, maar gewoon in 2 minuten geregeld. Bestellen zonder gedoe, noemen wij dat.

Moet ik een account aanmaken om bij jullie te kunnen bestellen?

Nee, we zouden het erg klantonvriendelijk vinden om jou eerst een hindernisparcours te laten doorlopen, alvorens je jouw bestelling bij ons kunt plaatsen. Je kunt dus gewoon eenvoudig bestellen via onze website, zonder het gedoe van accounts aanmaken en ingewikkelde wachtwoorden die aan allerlei voorwaarden moeten voldoen. Wel zo makkelijk, bestellen zonder gedoe!

Hoe weet ik zeker dat het product goed bedrukt wordt?

Ben je benieuwd hoe jouw logo er op het product uit zal zien? Wij begrijpen dat je graag vooraf wilt zien wat je precies gaat bestellen. Daarom helpen we je graag om jouw idee visueel te maken middels een gratis digitaal ontwerpvoorstel. Zo weet je vooraf precies wat je straks kunt verwachten. Onze ontwerpservice is niet alleen gratis, maar ook geheel vrijblijvend.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bij ieder product op onze website wordt de levertijd in werkdagen vermeld. Wij werken van maandag t/m vrijdag (behalve op nationale feestdagen). De vermelde levertijd gaat in op het moment dat wij jouw schriftelijke goedkeuring hebben ontvangen op de drukproef en we dus kunnen gaan starten met de productie van je bestelling.

Kan ik ook per e-mail of telefoon bestellen?

Wij kunnen jouw bestelling het snelst verwerken wanneer je deze plaatst via onze webshop. Dit kan rechtstreeks vanaf de productpagina's op onze website. Je bestelling komt dan direct op de juiste plaats binnen in ons ordersysteem.


Uiteraard is het ook mogelijk om een bestelling per e-mail of telefoon bij ons aan te leveren. Houd er dat wel rekening mee dat het iets langer kan duren alvorens je bestelling wordt verwerkt.

Krijg ik een orderbevestiging als ik bestel?

Wanneer je via onze website bestelt, ontvang je binnen enkele minuten na het plaatsen van je bestelling een automatische bevestiging per mail. Geef je per mail akkoord op een voorstel of offerte die je van ons hebt ontvangen? Dan zal één van onze "Masters" de bestelling handmatig per e-mail bevestigen.

Na ontvangst van je logo of ander artwork gaat onze studio voor je aan de slag met de opmaak van een digitale drukproef op basis van de aangeleverde bestanden. Vervolgens kun je binnen 24 uur onze digitale drukproef verwachten (per mail). Nadat wij jouw schriftelijke goedkeuring op onze drukproef hebben gekregen, ontvang je van ons de definitieve orderbevestiging waarmee wij je bestelling, het afleveradres en de leverdatum bevestigen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Je bestelling gaat doorgaans al snel door naar onze productie, zodat we geen tijd verliezen en een tijdige levering voor je kunnen gaan bewerkstelligen. Of het nog mogelijk is om je bestelling te wijzigen, verschilt vaak per situatie. We zoeken graag even voor je uit of de gewenste wijziging nog mogelijk is.

Indien je een wijziging wenst door te voeren in jouw bestelling, dien je dit zo spoedig mogelijk aan ons te laten weten door een mail te sturen naar support@merchandisemasters.nl. Vermeld hierbij altijd duidelijk het ordernummer of factuurnummer van je bestelling en de gewenste wijziging die je zou willen doorvoeren.

Zodra je bestelling eenmaal in productie is genomen, is het doorgaans niet meer mogelijk om nog wijzigingen door te voeren en ben je dan ook verplicht om de bestelling af te nemen.

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Je bestelling gaat doorgaans al snel door naar onze productie, zodat we geen tijd verliezen en een tijdige levering voor je kunnen gaan bewerkstelligen.


Indien je het afleveradres voor je bestelling nog wilt wijzigen, dien je dit zo spoedig mogelijk te laten weten door een mail te sturen naar support@merchandisemasters.nl. Vermeld hierbij altijd duidelijk het ordernummer of factuurnummer van je bestelling.


Vanaf 24 uur nadat je ons jouw goedkeuring op de drukproef hebt gegeven, is het niet meer mogelijk om het afleveradres nog te laten wijzigen.

Kan ik mijn bestelling laten versturen naar meerdere adressen?

Dit kunnen we op aanvraag voor je regelen. We kunnen bijvoorbeeld de aantallen van je totale bestelling verspreid leveren over meerdere locaties. In samenwerking met onze fulfilmentpartners kunnen wij daarnaast in Nederland & België ook de verspreiding naar individuele ontvangers verzorgen, bijvoorbeeld voor spaaracties en andere marketingacties van onze opdrachtgevers. Informeer hiervoor gerust naar de prijzen en mogelijkheden.

Ontvang ik statusupdates over mijn bestelling?

Na jouw schriftelijke goedkeuring op de drukproef en onze orderbevestiging waarmee wij je bestelling, het afleveradres en de leverdatum bevestigen, ontvang je geregeld tussentijdse statusupdates over jouw bestelling. Uiterlijk 1 werkdag voor de levering ontvang je van ons een laatste e-mail met een verzendbevestiging en Track & Trace.

Wat is de status van mijn bestelling?

Wanneer je een bestelling bij ons hebt geplaatst ontvang je van ons hiervan altijd een bevestiging per e-mail. Gaat het om een bestelling met bedrukte artikelen, dan ontvang je binnen 24 uur per e-mail een drukproef of ontwerpvoorstel vanuit onze studio.

Pas nadat je helemaal tevreden bent over ons ontwerpvoorstel en wij jouw schriftelijke akkoord op de drukproef hebben ontvangen, ontvang je van ons de definitieve orderbevestiging incl. leverdatum. Vanaf dat moment gaan we gaan de slag met de productie van je bestelde artikelen.

Mocht er iets niet goed gaan, dan nemen wij contact met je op. Uiterlijk 1 werkdag voor de levering ontvang je van ons een e-mail met een verzendbevestiging en Track & Trace.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Wanneer je jouw bestelling wenst te annuleren dien je dit zo spoedig mogelijk te laten weten door een mail te sturen naar support@merchandisemasters.nl. Vermeld hierbij altijd duidelijk het ordernummer of factuurnummer van de bestelling.

Annuleren is mogelijk zolang je bestelling nog niet in productie is genomen (na goedkeuring drukproef). Zodra je bestelling in productie is genomen, kan deze niet langer worden geannuleerd en zullen de kosten van de bestelling in rekening worden gebracht.

Customer satisfaction survey and questio

Feedback?

Aarzel niet en laat het ons weten!

 

Volgen

  • Facebook
  • Instagram

©2020 The Merchandise Masters
is een onderdeel van de Flevopoort Media Group
www.flevopoort.media
KvK: 63534312 - Btw: NL0015.55.382.B93