TMM897349239.jpg

Rituals...

Home & Body Cosmetics

 

Rituals pakket als relatiegeschenk

Je relaties en collega’s kunnen wel wat ontspanning gebruiken. Met de verzorgingsproducten van Rituals kun je ze dit luxe gevoel schenken. De Rituals pakketten bestaan uit diverse verzorgingsproducten en zijn elk afgestemd op de behoefte van de ontvanger. Zo is de ‘Ritual of Sakura’ perfect voor een ontspanningsmoment, is de ‘Ritual of the Laughing Buddha’ perfect om even goed op te frissen en is ‘Ritual of the Samurai’ perfect voor mannen. Met de Rituals producten komen veel aspecten samen, zoals ontspanning, oosterse tradities en sociale betrokkenheid. Deze aspecten maken de producten van Rituals een perfect relatiegeschenk om weg te geven.

De geschiedenis van Rituals

Wat begon in een klein keldertje langs de Amsterdamse gracht is nu, 20 jaar later, een kanjer van een lifestyle brand. De Rituals producten maken een statement en zijn een begrip in de branche voor persoonlijke verzorging. Daar is uiteraard hard voor gewerkt door oprichter Raymond Cloosterman. In 2000 begon hij met Rituals waarbij hij alledaagse routines wilde transformeren tot een bijzonder verwenmoment. We kunnen wel zeggen dat het goed is gelukt. In een wereld waar alles draait om snelheid en effectiviteit zorgen de Rituals producten voor een luxueus ontspanningsmomentje waarbij de mens even centraal staat.

 
TMM99946612.jpg

Meer dan een verzorgingsproduct

Naast het ontspannen gevoel dat de Rituals producten geven, maakt het merk ook een statement als het gaat om maatschappelijk verantwoord ondernemen. Zo worden de producten op een innovatieve manier geproduceerd op basis van authentieke Oosterse tradities. Daarnaast steunt Rituals ook de Tiny Miracles Foundation. Deze stichting heeft als doel om mensen in derdewereldlanden op te leiden, zodat onafhankelijkheid in deze gemeenschappen wordt gestimuleerd. Bij de aanschaf van de Rituals producten zal een deel van omzet altijd naar de stichting gaan. Een mooie win-win situatie!

 
 
2461323.jpg

"Met Rituals doe ik al sinds dag één iets dat dicht bij mijn hart ligt. Iets waarin ik geloof, dat ik zelf mede heb mogen verzinnen en wat vooral te maken heeft met de filosofie van ons merk: van gewone dingen iets bijzonders maken."

Rituals-oprichter en -CEO
Raymond Cloosterman

 

Volgen

  • Facebook
  • Instagram

©2020 The Merchandise Masters
is een onderdeel van de Flevopoort Media Group
www.flevopoort.media
KvK: 63534312 - Btw: NL0015.55.382.B93