Fast%20delivery%2C%20van%20on%20city%20street%20blured%20bokeh%20background_edited.jpg

FAQ over bezorgen

'Waar blijft mijn bestelling?'

 

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren een all-in prijsmodel, waarbij een standaard verzending naar 1 adres in Nederland of België altijd is inbegrepen. Hiervoor zullen dus geen extra kosten in rekening worden gebracht.

De verzendkosten voor een levering van jouw bestelling naar een ander land dan Nederland of België of een levering aan meerdere adressen kunnen worden opgevraagd bij onze "Masters".

Wie komt mijn bestelling brengen?

In de meeste gevallen versturen wij met PostNL, maar wij maken ook gebruik van andere vervoerders. Ook hebben wij een eigen bezorgdienst. De keuze van vervoerder hangt af van het product en volume.

Uiterlijk 1 werkdag voor de levering ontvang je van ons een laatste e-mail met een verzendbevestiging en Track & Trace. Hiermee kun je zelf de levering van jouw bestelling volgen via de website van de vervoerder.

Op welke dagen worden bestellingen bezorgd?

Vrijwel al onze vervoerders, inclusief onze eigen bezorgdienst, leveren pakketten alleen af op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 08.00 en 18.00 uur.

PostNL levert op zakelijke adressen (bedrijventerreinen) alleen doordeweeks.

DHL en DPD bezorgen in principe alleen doordeweeks. In sommige situaties kan het echter voorkomen dat DHL of DPD tóch een afleverpoging op zaterdag doet. Dit gebeurt meestal alleen bij consumentenadressen (niet op bedrijventerreinen) en alleen wanneer de transporteur voldoende pakketten heeft om een rit te kunnen maken in een bepaalde wijk.

Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?

Vanaf het moment dat wij de zending hebben overgedragen aan de vervoerder en je van ons de Track & Trace e-mail hebt ontvangen, zal het maximaal enkele werkdagen duren totdat het pakket door de vervoerder zal worden afgeleverd.

In de leverdatum die je van ons ontvangt bij het plaatsen van je bestelling, houden wij zelf rekening met de doorlooptijden van het (internationale) transport. Je kunt er dus op vertrouwen dat je jouw bestelling uiterlijk op de beloofde leverdatum in huis hebt.

Welke garantie krijg ik voor de levering van mijn bestelling?

Voor de levering van onze bestellingen werken wij samen met betrouwbare (inter)nationale vervoerspartners, waaronder DHL, DPD en PostNL. Voor spoedleveringen hebben wij een eigen bezorgdienst, zodat we een optimale betrouwbaarheid kunnen waarborgen. Wij sturen je een Track & Trace, zodat je altijd zelf kunt volgen waar jouw bestelling zich bevindt.

In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een zending vertraging ondervindt bij de transporteur. Het is daarbij vaak niet altijd direct duidelijk waar de oorzaak ligt van de verlate levering en soms kan het gebeuren dat een pakket zelfs tijdelijk niet kan worden getraceerd. Gelukkig verloopt ruim 98% van de leveringen zonder problemen, maar mocht er toch iets misgaan dan proberen wij altijd de oorzaak voor je te achterhalen en het probleem voor je op te lossen.

Omdat wij geen invloed hebben op de operationele werkwijze van deze vervoerders, kunnen wij hiervoor geen garantie bieden. We adviseren je daarom altijd om tijdig te bestellen en wat extra marge in te bouwen wanneer je jouw bestelling op een bepaalde datum nodig hebt. Heb je een harde deadline? Neem dan altijd even contact met ons op.

Hebben jullie een eigen bezorgdienst?

The Merchandise Masters heeft een eigen bezorgdienst. Spoedleveringen worden standaard door onze eigen bezorgdienst geleverd. Onze bezorgdienst garandeert een tijdige levering op een vooraf vastgestelde afleverdag en aflevertijd (binnen een tijdsraam van 60 minuten).

Onze eigen bezorgdienst zal je bestelling per bestelauto of vrachtwagen rechtstreeks vanuit onze productielocatie in België naar jouw opgegeven afleveradres brengen. Zo ben je verzekerd van een supersnelle én betrouwbare aflevering van jouw bestelling.

Wat gebeurt er als er niemand aanwezig is op het afleveradres?

Wanneer er niemand aanwezig is op het moment van aflevering en het pakketje ook niet bij de buren kan worden afgegeven, zal de vervoerder hiervan een bericht achterlaten in de brievenbus. Afhankelijk van de transporteur in kwestie, zullen hierna nog 1 of meerdere nieuwe afleverpogingen worden gedaan.

Mocht er dan wederom niemand aanwezig zijn (ook niet bij de buren) dan zal het pakket naar een lokaal pakketpunt van de vervoerder worden gebracht waar deze nog enkele weken kan worden opgehaald, of zal het pakket worden teruggestuurd naar de afzender.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Wij hanteren een all-in prijsmodel, waarbij een standaard verzending naar 1 adres in Nederland of België altijd is inbegrepen. Op aanvraag kunnen wij jouw bestelling tegen meerprijs ook naar een ander land (binnen of buiten Europa) verzenden.

De verzendkosten voor een levering van jouw bestelling naar een ander land dan Nederland of België zijn afhankelijk van diverse factoren en kunnen worden opgevraagd bij onze "Masters".

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja dat kan, maar dit is uitsluitend mogelijk op ons kantoor in Nederland. Als je in het bestelproces aangeeft de bestelling te willen ophalen (of iemand anders), dan zetten wij de bestelling klaar om afgehaald te worden.

Je ontvangt een e-mail wanneer jouw bestelling bij ons klaar ligt aan de Transistorstraat 31 te Almere.

Customer satisfaction survey and questio

Feedback?

Aarzel niet en laat het ons weten!

 

Volgen

  • Facebook
  • Instagram

©2020 The Merchandise Masters
is een onderdeel van de Flevopoort Media Group
www.flevopoort.media
KvK: 63534312 - Btw: NL0015.55.382.B93